Vraag 2

mei 17, 2021 2:06 pm Gepubliceerd door

Al een paar jaar krijg ik van de penningmeester geen brief meer met de mededeling dat ik mijn jaarlijkse contributie betaald heb. Met deze brief kreeg ik het bedrag vergoed van mijn zorgverzekeraar.

Van mijn zorgverzekeraar heb ik onlangs gehoord dat ze geen genoegen meer nemen met een kopie van mijn rekeningafschrift (waar op staat dat de contributie van mijn rekening is afgeschreven).

Mijn vraag is of ik voortaan weer een brief van de penningmeester kan krijgen waar op staat dat ik mijn contributie betaald heb?

ANTWOORD 2:

Wij zenden inderdaad niet iedereen automatisch meer een mededeling contributiebetaling. Wie een betalingsbevestiging wil, zal dit even moeten laten weten aan kantoor. Het beste is om dit te doen via e-mail. Het is wel belangrijk om in hetzelfde jaar je aanvraag voor de betalingsbevestiging te sturen, daar we in het systeem niet terug kunnen kijken.

Wij doen er alles aan de bevestigingen te verwerken. Het kan echter even duren, want afhandeling geschiedt maximaal eenmaal per maand.

Gecategoriseerd in :

Dit bericht is geschreven door Anoiksis

Commententaren zijn gesloten.