Drenthe – boekbespreking en lunch

03-05-2019 11:15 - 14:00

Beste lotgenoten,

Een tijdlang was er weinig te doen voor jou bij Anoiksis-Drenthe. Hoog tijd om elkaar (weer) eens te ontmoeten. Ook als je nog nooit naar een Anoiksisbijeenkomst geweest bent, ben je van harte welkom. Hierbij wil ik je uitnodigen voor een presentatie/boekbespreking van May-May Meijer die we afsluiten met een lunch. Speciaal voor Anoiksis-Drenthe komt zij naar Assen! En wel op:

Vrijdag 3 mei 2019 om 11:30 uur.

Locatie boekbespreking: De Schulp ‘huis van de buurt’, Buizerdstraat 10, 9404 BB, Assen, op slechts 200 meter (super dichtbij) lopen van Station Assen.

11:15 Inloop

11:30 Start Boekbespreking

12:15 Koffie

12:40 Lunch of Picknick

May-May publiceerde over haar psychische kwetsbaarheid en schreef onlangs het boek Missie Wereldvrede: het waar gebeurde verhaal over de aanloop naar en haar eerste gedwongen opname in een psychiatrisch ziekenhuis. Het liefdevol geschreven boek leest als een indrukwekkende roman en is mede gebaseerd op haar voorloper Een Ongeluk in Mijn Hoofd. May-May is gelukkig getrouwd, moeder van een jonge zoon en werkzaam als wetenschapper bij de Vrije Universiteit in Amsterdam, als ze langzaam aan meegesleurd wordt in een psychose. Ze raakt zodanig in de war dat ze in haar eigen wereld leeft waarin de geheime dienst iedereen in de gaten houdt. Daardoor durft ze nauwelijks nog te praten en censureert ze elke zin.

De boekbespreking duurt 30 a 45 minuten, daarna is er koffie en thee in De Schulp en vervolgens gaan we naar de lunchlocatie in Assen. Anoiksis vergoedt de lunch. Deze bijeenkomst is voor jou, behalve eventuele reiskosten, dus GRATIS. De lunch eten we afhankelijk van het weer in het Gouveneurspark als picknick of bij Doppio Expresso te Kruisstraat 7 beiden op 10-15 minuten lopen. Graag uiterlijk 28 april opgeven bij mij, Leandro. Dit kan via mail  of telefoon. Gegevens: zie Open Geest. Heb je die niet, meld je dan uiterlijk een week van tevoren aan bij kantoor.

Hartelijke groet,

Leandro, flexibel inzetbaar regiocoördinator, inspringend bij Anoiksisregio’s in Nederland die momenteel geen regiocoördinator hebben.